Golden girl

Mitt foto
Mode ・ Inredning ・ Inspiration ・ kreativitet ・ Glädje. Jag heter Christina och har inredning och mode som intresse. Jag gillar att dela med mig av mina idéer. Kanske kan jag inspirera andra till att bli kreativa med både mode och inredning. Jag kommer också att driva en hobbyverksamhet med homestaging och personal shopper. Så om det finns någon som behöver den hjälpen så får ni gärna höra av er. Jag kommer även att samarbeta med firma alternativstäd, som erbjuder städning före en homestaging vid en försäljning av lägenhet eller villa. Priset för uppdrag är en överens kommelse med varje kund. Med stort intresse och glädje gör vi vårt bästa för varje kund. Med individuella lösningar för varje hem och person. Med värme och omtanke då varje kund är unik.

lördag 17 augusti 2013

Inredning

Det här matsalsbordet var så vackert. Speciellt med blommorna på bordet. Det blir ett helt annat intryck med en bukett blommar på bordet och det är enkelt och fint med vita. Lätt att piffa upp ett rum med lite blommor och en vacker dukning


Fotografen är under utbildning, och ibland får hon IG som på den här bilden. Men tyckte att den var lite rolig och man lär av sina misstag. :)


Inredningen var ju snygg i alla fall. Mörkt trä med skinnpuff till. Fin spegel i mörkt trä med guldinramning.


En underbar lampa med massor av fiberoptik, i päronform. 


Lampa som en kokong, kommer från Chili,


Lampa från Ikea i en rolig form.


Den här växten kommer från Ikea och är av äkta plast. Den ser helt naturlig ut och ingen kan ana att det är fejk. En Perenn som du verkligen kan ha år efter år. Pris 299 kr. För er som inte har gröna fingrar. Jag har min ute och när det blir vinter kan jag ha den inne. Och den är odödlig och kräver ingen vattning. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar