Golden girl

Mitt foto
Mode ・ Inredning ・ Inspiration ・ kreativitet ・ Glädje. Jag heter Christina och har inredning och mode som intresse. Jag gillar att dela med mig av mina idéer. Kanske kan jag inspirera andra till att bli kreativa med både mode och inredning. Jag kommer också att driva en hobbyverksamhet med homestaging och personal shopper. Så om det finns någon som behöver den hjälpen så får ni gärna höra av er. Jag kommer även att samarbeta med firma alternativstäd, som erbjuder städning före en homestaging vid en försäljning av lägenhet eller villa. Priset för uppdrag är en överens kommelse med varje kund. Med stort intresse och glädje gör vi vårt bästa för varje kund. Med individuella lösningar för varje hem och person. Med värme och omtanke då varje kund är unik.

lördag 24 augusti 2013

Sportkläder


Så var det lördag igen och jag kan sova länge på morgonen. Men sen har jag samma rutin varje förmiddag. Jag tar mig iväg till gymet för att köra ett pass med både kondition och styrka ,,,,, puh. Det är jobbigt men nödvändigt.

Snygga sport kläder kan ju peppa även den late. Det viktigaste är ju att satsa på ett par bra skor. Jag har valt Nike air pegasus som är en löparsko. Fötterna trivs i dem och de är lätta. De finns för herr också.  Vill man så kan man köpa till ett chip och sätta in i sulan på skorna för att sen få en stegräkning eller hur långt du sprang. En kul grej för den som gillar och bli peppad på det sättet.






Better bodys har väldigt snygga sportkläder och med perfekt passform . En aning dyra byxor men de håller i många år och många tvättar . 
Nike har också väldigt snygg design på sina sportkläder. Sport toppar i många knalliga färger. Stadium och pris 299 kr.





Några av topparna har inbyggd sport bh och andra inte. Den här sista är i loose fit och då får man skaffa en separat sport bh. Nike har ett stort utbud i massa roliga färger och mönster. De är ganska tjocka i materialet. 
Jag valde därför soc , som har en mycket tunnare kvalitet. Pris 199 kr. Även dessa i roliga knalliga färger.


:) lycka till nu med höstens träning. Spring för livet <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar