Golden girl

Mitt foto
Mode ・ Inredning ・ Inspiration ・ kreativitet ・ Glädje. Jag heter Christina och har inredning och mode som intresse. Jag gillar att dela med mig av mina idéer. Kanske kan jag inspirera andra till att bli kreativa med både mode och inredning. Jag kommer också att driva en hobbyverksamhet med homestaging och personal shopper. Så om det finns någon som behöver den hjälpen så får ni gärna höra av er. Jag kommer även att samarbeta med firma alternativstäd, som erbjuder städning före en homestaging vid en försäljning av lägenhet eller villa. Priset för uppdrag är en överens kommelse med varje kund. Med stort intresse och glädje gör vi vårt bästa för varje kund. Med individuella lösningar för varje hem och person. Med värme och omtanke då varje kund är unik.

måndag 9 mars 2015

Älskade tofsar


Jag lovar att jag var först :) med tofsar. Efter Maria Montazami visade sina tofsar så fick världen tofshysteri. Nu är efterfrågan större än någonsin. 
Jag har letat efter den perfekta tofsen i alla världens hörn. Men de vackraste och största hittade jag i Istanbul i mitt älskade Turkiet. I en gammal anrik butik med sammetsgardiner med fransar på. Efter att ha gått en mils vandring i bazarer så kom jag till den lilla gröna butiken. Där jag fick botanisera bland kuddar, Tofsar och gardiner. 
Men det var inte det jag hade tänkt berätta utan att jag faktiskt sprang på tofsar i Göteborg. Efter en liten stadstur så gick jag på en utförsäljning på Kungsgatan. Affären upphör. Så i ett hörn  hittade jag den.....tofslådan :) 70% rea
Yes :)
Vet inte riktigt var jag ska placera dem än men två tofsar blev det. Jag kanske kan ha ett tofslager om det blir brist på tofsar i framtiden. Nu när Montazami har skapat  tofshysteri. :)




Lägg märke till pärlorna i tofsen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar