Golden girl

Mitt foto
Mode ・ Inredning ・ Inspiration ・ kreativitet ・ Glädje. Jag heter Christina och har inredning och mode som intresse. Jag gillar att dela med mig av mina idéer. Kanske kan jag inspirera andra till att bli kreativa med både mode och inredning. Jag kommer också att driva en hobbyverksamhet med homestaging och personal shopper. Så om det finns någon som behöver den hjälpen så får ni gärna höra av er. Jag kommer även att samarbeta med firma alternativstäd, som erbjuder städning före en homestaging vid en försäljning av lägenhet eller villa. Priset för uppdrag är en överens kommelse med varje kund. Med stort intresse och glädje gör vi vårt bästa för varje kund. Med individuella lösningar för varje hem och person. Med värme och omtanke då varje kund är unik.

torsdag 12 mars 2015

Lampor

Sitter på tåget till sthlm för att jobba och gå på en shopping runda. Jag vill ha något nytt och ta på mig till våren. 
Mer färg behövs i garderoben. Om jag hittar något kul så ska ni få se.
Men nu får ni titta på lampor så länge.




Snygga lampor gör rummet. Jag gillar stora lite udda lampor. Men för stora lampor krävs också stora rum eller högt i tak. Jag hittade några stora och annorlunda i Dubai. 
Den här lampan är som ett perforerat metallrör av större storlek. Fräck för offentlig miljö och speciellt här med ett flertal lampor.



Eller den här som en metallskruv. Rolig design som blir rummets blickfång. 
Satsa på en snygg lampa  och du kommer inte att ångra dig. 


1 kommentar:

  1. Vi har precis fått vår första leverans och är nu redo att ta just din beställning. Vi erbjuder slipsar och flugor online till ett billigt pris med fri frakt.

    http://www.stockholmcasual.com/

    SvaraRadera