Golden girl

Mitt foto
Mode ・ Inredning ・ Inspiration ・ kreativitet ・ Glädje. Jag heter Christina och har inredning och mode som intresse. Jag gillar att dela med mig av mina idéer. Kanske kan jag inspirera andra till att bli kreativa med både mode och inredning. Jag kommer också att driva en hobbyverksamhet med homestaging och personal shopper. Så om det finns någon som behöver den hjälpen så får ni gärna höra av er. Jag kommer även att samarbeta med firma alternativstäd, som erbjuder städning före en homestaging vid en försäljning av lägenhet eller villa. Priset för uppdrag är en överens kommelse med varje kund. Med stort intresse och glädje gör vi vårt bästa för varje kund. Med individuella lösningar för varje hem och person. Med värme och omtanke då varje kund är unik.

onsdag 6 januari 2016

Jag är på G igen 🙂


Det var länge sedan jag skrev, Ja vet jag tappade inspirationen. Men jag har blivit ombedd och fortsätta, så jag gör ett försök. Ibland så rullar bara tiden på..,,,
När jag var typ 20 år så älskade jag och handla på alla second hand affärer och ställde klockan för att vara först i kön på lördagar. Det är inte dåligt eftersom jag är en sömntuta som älskar och sova till kl 10 el 11 när jag är ledig. Och nu ett antal år senare så har jag börjat gilla second hand igen. Jag hittar saker som är unika eller som bara finns i ett exemplar. Min stil ska ju spegla min personlighet och då vill jag inte ha Ikea. Inget fel med Ikea men jag behöver ha möbler och saker som har en själ. Vet inte om ni förstår hur jag menar, men äldre saker har en själ och det kan jag inte hitta i ett bord från Ikea. 
Att omge sig med vackra saker är viktigt för mig. 

Och nu till mina fynd :) jag hittade först en karaff och sen insåg jag att jag måste ha fler. Så det blev jakten på olika karaffer. Och nu är jag ganska nöjd med resultatet . Karafferna är som smycken på bordet och jag älskar dem. :)
 

Guldbrickan fyndade jag också second hand.
Boxarna på bordet kommer från Åhléns.
Tyckte att dom var så fina med guld och svart :) mina favoriter.
Regel nummer ett, det kan aldrig bli för mycket guld i mitt hem. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar